Friday, September 11, 2009

glernye org!

tersebutla kisah... seekor babi...~
die suke tol kan nak mengkritik aku atas sbb ape2 ntah....
mgu lpas babi tu nak perli2 pe aku pakai g present..
then mggu ni aku nak tgok die nak perli aku ape..~
bangang nye babi....
die nak kutok aku...
die xpk die pakai baju ikut shape perut.. bukan ikut body shape..!
wakakkakakaka...
hinenye babi pakai baju...~
makin lame aku makin nyampah kat ukm ni....~
dak2 yg close mind... yg ntah ape2 ntah...
sstgah je yg le pk gune otak... kecoh sgt nak ambik tau sal org...
lg2 ble result kuar... watpe la nak msj2 tnyer org..
tgok result sndri suda la...
then nak berlagak2 dgn result memasing...~
result tgi melangit pun... tp pas degree nak keje terus....
xde maknenyer~
lets fight la kat master... aku nak tgok ko brani x....
buat tesis dlm bi... study dlm bi... overall totally bi...
tp wat master setakat bidang yg gerenti blaja bm..
xrase cm mencabar pun...~
xpahamla....
knape aku pegi mane2 pun.... mesti jumpe org cmni...
dulu kat teknik.... le la tme dak2 tu semue le kate 90% dak2 dok dlm estet....
minda xkembang pun.....
tp ble dok ukm ni.... kat area bukanla jauh nor dgn kl....
supposed to be berkembangla gak minda tu kan..~
ni bawak otak kampung dok cni...
ni ke yg dikatekan jaguh kg?????
jap nak pk~ ye kot....~~~
knape la eh...
aku yg dok bandar yg xbeso mane pun le gak open my mind....
mereke2 itu xbole nak buat cm tu??
aku buat rambut ala2 kerinting negro pun die nak kutuk???
what the helll?????
xpnah tgok ke pe??
fuck off this babi~ kalo de m16 aku ni..
aku tembak telor die kasi hancur!
geram.....~~~~~

No comments:

Post a Comment